Навіщо автоматизувати магазин автозапчастин?

Навіщо автоматизувати магазин автозапчастин?

Кількість автомобілів стрімко зростає. Тому відкриття власного магазину автозапчастин може стати прибутковою справою. Але щоб уникнути збитків і мати уявлення про всі справи, необхідний точний і структурований облік. Вести його можна як по-старому за допомогою зошита, так і використовуючи спеціальне ПЗ.

Варіанти обліку для магазину автозапчастин

Кожен підприємець має власний перевірений метод ведення обліку. Хтось звик робити все вручну, здійснюючи запис у зошит чи таблицях Excel. Але є й ті, хто використовує сучасніший метод і здійснює облік за допомогою спеціального програмного забезпечення.

Щоб зрозуміти, який з цих способів буде більш ефективним, важливо розглянути кожен варіант детально.

  • Зошит. Цей варіант не має жодних переваг. Хіба що підприємець цілком упевнений у своїх бухгалтерських здібностях. Адже на записі доведеться витрачати багато часу, а при виявленні помилки потрібно буде її вручну шукати та все переписувати. До того ж далеко не всі співробітники зможуть відповідально ставитися до такої роботи.
  • Excel. Більш сучасний метод. Адже здійснюючи записи за допомогою комп’ютера ризик припуститися помилки мінімальний. Але і цей спосіб потребує тимчасових витрат. А за неправильного введення хоча б однієї цифри всі підрахунки будуть неправильними.
  • Автоматизація. Сучасний спосіб ведення обліку, що відрізняється своєю ефективністю. Він суттєво прискорить усі робочі процеси та звільнить співробітників від виконання рутинної роботи. До того ж якщо ви плануєте у майбутньому масштабувати свій бізнес, обійтися без системи автоматизації буде неможливо.

Головна особливість магазину автозапчастин полягає у необхідності працювати з великою кількістю постачальників. Адже від швидкості, якості постачання та ціни безпосередньо залежить рентабельність торгової точки та її привабливість для покупця. З програмою автоматизації вдасться розширити базу постійних клієнтів, підвищити сервіс та зробити бізнес успішнішим.

Необхідний функціонал програми автоматизації

Для автоматизації авто магазину важливо підібрати програму, яка дозволить ефективно вести документообіг, швидко та зручно знаходити за довідником товар і не лише. Для цього важливо звернути увагу на програмне забезпечення, яке враховує особливості даного напряму діяльності.

Програма для автомагазину повинна враховувати специфіку бізнесу та вирішувати низку важливих завдань, властивих даному напрямку. Вона повинна мати такі функції як:

  • номенклатурний довідник (де будуть відображатися не тільки всі товари, а й підказки про аналоги та посилання на них);
  • інформація про наявність товару в інших торгових точках із мережі (корисна функція для підприємців, які планують розширювати свій бізнес);
  • логування дій користувача та права доступу (розмежування дій або заборона, обмежений доступ до інформації та контроль усіх дій співробітників);
  • можливість підключення до іншого торгового обладнання (сканер штрих-кодів, касовий апарат тощо).

Переваги автоматизації автомагазину

Програмне забезпечення для автоматизації магазину автозапчастин дозволяє:

  • формувати будь-яку звітність;
  • підвищити рівень обслуговування;
  • створити умови для зручного підбору аналогів (облік взаємозамінності номенклатурних позицій);
  • вести прозорий облік наявності товарів у магазині та на складі;
  • проводити інвентаризацію без перерв у роботі;
  • оперативно складати та розраховувати замовлення постачальникам;
  • під’єднати програму лояльності;
  • оптимізувати поточні витрати та збільшувати прибуток;
  • контролювати усі дії продавців.

Впроваджувати програмне забезпечення краще на етапі відкриття автомагазину. Це дозволить з першого дня оптимізувати витрати та підвищувати конкурентоспроможність торгової точки. Система автоматизації автомагазину дає можливість спостерігати за бізнесом та здійснювати керування у дистанційному режимі. І для цього підприємцю достатньо запровадити програмне забезпечення та мати стабільний доступ до інтернету.

Висновок

Використання системи автоматизації дозволяє підвищити прибутковість бізнесу. Торговий оборот магазину може збільшитись на 20-30% і це тільки шляхом залучення нових клієнтів. А за введення дисконтних карток вдасться збільшити середній чек до 25%. Все це дозволить окупити витрати на автоматизацію досить швидко та отримувати стабільний прибуток.