Офісний переїзд без переплати від «Мотор-М»

Офісний переїзд без переплати від "Мотор-М"

Офісний переїзд у Києві може здатися простим заходом, але лише для того, хто жодного разу не хапався за голову та не підраховував втрати та збитки після того, як усі речі були привезені на нове місце та розставлені на свої місця. Загалом, існує два основні підходи до перевезення офісного майна. Перший полягає в тому, що саме співробітники акуратно розбирають техніку та меблі, упаковують у коробки книги та документи та самостійно вантажать майно у вантажівку.

При цьому іноді доводиться здійснювати більше рейсів, ніж заплановано спочатку. У такого варіанта офісного переїзду в Києві є й інший недолік: на новому місці буває важко зрозуміти, що в якій коробці знаходиться, які дроти до якої техніки під’єднувати, і т. д. Співробітники даремно витрачають робочий час, намагаючись розставити меблі по місцях і з’ясовуючи, де чиї речі.

Другий підхід, більш раціональний, передбачає звернення до спеціалізованої компанії. Співпраця з професіоналами допомагає заощадити час, гроші та зберегти душевну рівновагу. Вантажники не лише надають основні послуги, а й за бажанням клієнта виконують додаткові роботи. Переваги, які отримує замовник:

  • меблі, техніка та інші предмети прибувають на нове місце без сколів, подряпин та забруднень;
  • персонал компанії-перевізника підбирає всю необхідну упаковку для меблів (дивани, крісла, матраци тощо) та офісної техніки (якщо її не надає клієнт);
  • транспортна компанія здійснює підбір вантажного обладнання, вантажопідйомних засобів та вантажного транспорту;
  • вантажники прибирають все сміття із приміщення;
  • розробляється маршрут, який найбільш вигідний для клієнта, та розраховується час, необхідний для доставки офісного майна з одного пункту до іншого;
  • якщо меблі не проходять у двері, вантажники та розбирачі здійснюють її демонтаж;
  • замовнику не потрібно турбуватися про відключення та подальше підключення оргтехніки та електроприладів, це зроблять співробітники транспортної компанії.

Якщо у компанії скромний бюджет, і будь-що потрібно заощадити, можна попросити співробітників упаковати майно. Але пакувальні роботи повинні виконуватися вкрай акуратно, із застосуванням пухирчастої плівки, скотчу, об’ємних коробок та спеціального пакувального паперу. Щодо документації та архівних паперів, їх обов’язково потрібно промаркувати. Ще один спосіб заощадити на переїзді офісу – замовити послугу «під ключ» або укласти договір про тривалу співпрацю. У таких випадках деякі компанії надають знижки.

Детально: https://motor-m.kiev.ua/vantajni_perevezennja_kiev.html