Який дизайн пасує вашому продукту або графічний «tone of voice»

Я усвідомила призначення дизайну не тоді, коли написала десятки бренд-стратегій, створила сотні графічних макетів або тримала в руках перший iPhone. А тоді, коли купила в супермаркеті вінчик для збивання яєць.

Прозорий пластик вишуканої ручки і гумовий вінчик кольору Тіфані кольору натякали на особливий статус його майбутньої власниці. А на етикетці дрібним шрифтом було підтвердження моїх думок – напис «Призначено для кухонних потреб та естетичного задоволення». Звичайно, естетичного задоволення!

Дизайн – це те, що викликає наші емоції, надихає та доповнює, проектує світогляд та стиль життя. Тому кожному продукту або послугам треба точно розуміти, яким хоче бути споживач разом з вашим товаром, щоб говорити про це через ваш дизайн.

Як визначити свій графічний стиль

  1. Проаналізувати, де зараз знаходяться ваші клієнти, і де хочуть бути /ким хочуть здаватись/

Прикладом, ваш споживач купує телефон Apple, а живе з мамою на Борщагівці. Він прагне самостійності, відчуття влади над ситуацією (так, трішки психології вам не зашкодить). Важливо мати ядро своєї цільової аудиторії та розробляти дизайн і креативи на нього.

2. Знайти інструменти, які допомагають їм зробити «перехід»

Marengo знає, як перевести простих жінок у статус богинь – дати їм красивий келих мартіні і потенційний шанс зустріти свого Джеймса Бонда в барі нічного клуба. Сам продукт та його дизайн виступають тим містком, по якому цільовій зручно переходити на сторону свого світла.

3. Визначити, що ви будете говорити

Меседж, який закладається в дизайн, впливає і на графічну реалізацію. Маргарет Марк та Керол Пірсон у книзі «Герой та бунтівник. Створення бренду за допомогою архетипів» розглядають бренди в залежності від ролей, які вони грають для споживача. Так, дизайн у бренда Коханця буде відрізнятись від дизайну бренда Мислителя, як ї його функції.

4. Посилити повідомлення графічними інструментами

Не треба «ілюструвати» ваші слогани та меседжі картинками. Справжній емоційний дизайн, що чіпляє та ефективно виконує свою функцію – має доповнювати та посилювати повідомлення. Подумайте над образами, асоціаціями, спробуйте гіперболізувати або показати їх з несподіваного боку.

Дизайн, який робить життя простішим

Та головне завдання вашого дизайну – не просто викликати естетичне задоволення та спонукати до покупки, а спростити життя споживачу. Простіше перейти до омріяного образу життя, простіше викликати позитивні відгуки у оточуючих, простіше сподобатись, простіше зробити клік під потрібним товаром. Так, це теж дизайн. І це теж ваша можливість сказати, як ви цінуєте своїх клієнтів.